آموزش نصب و فعال‌سازی لایسنس nod32 روی مک

۳۱ شهریور ۱۴۰۱
نود 32 نسخه مک

فعال‌سازی لایسنس nod32 نسخه مک

نود 32 نسخه مک منحصراً برای سیستم عامل مک او اس طراحی شده است. نه تنها خطرات آنلاین رایانه شما را تهدید می‎کند، بلکه دستگاه اپل شما می‌تواند حامل بدافزاری تبدیل شود که به سیستم‌های اطرافیان شما هم سرایت کند. نود 32 برای مک بسیار هوشمند و اختصاصی طراحی شده است و با استفاده از موتور اسکن پیشرفته ThreatSense محافظت فعال در زمینه‌های مختلف را برای شما فراهم آورد. با خرید نود 32 نسخه مک رابط کاربری بی‌نظیری برای محافظت از اسناد و اطلاعات شخصی خود در برابر انواع تهدیدات امنیتی مانند بدافزارها، کرم‌ها، تروجان‌ها و نرم افزارهای جاسوسی خواهید داشت.

در این مقاله به شما نحوه نصب نود 32 نسخه مک و فعال‌سازی آن را آموزش خواهیم داد. در ابتدا مزایای خرید خرید نود 32 نسخه مک را بررسی می‌کنیم.

فعال‌سازی لایسنس nod32 بر روی مک

چرا ESET برای مک ؟

ترکیب قدرتمند فناوری ESETوMacOS X شما را در برابر مجرمان سایبری ایمن‌تر می‌کند. آنتی ویروس Nod32 یک لایه شناسایی اضافی به ویژگی‌های امنیتی اینترنت مک اضافه و هر گونه تلاش برای آلوده کردن مک یا سرقت اطلاعات شخصی شما را مسدود می‌کند.

به صورت خودکار و با اسکن‌های دقیق ویروس‌های PC را از بین می‌برد. تهدیدات سیستم از طریق ایمیل و رسانه‌های قابل جابجایی مانند USB، FireWire، CD و DVD ار میان برمی‌دارد.

خرید نود 32 نسخه مک از سیستم شما در برابر برنامه‌های مخرب دیگران محافظت می‌کند. هنگام اشتراک‌گذاری موسیقی، ویدیو یا فایل‌های دیگر، ممکن است این فایل‌ها حاوی ویروس‌هایی باشند که تهدیدی برای مک باشند و می‌بایست حذف شوند. با خریدلایسنس Nod32 انواع بدافزارها در Windows، Linux و OS X را در کوتاه‌ترین زمان از بین ‌ببرید.

با خرید و فعال‌سازی لایسنس nod32 نسخه مک سرعت سیستم کم نخواهد شد

آنتی ویروس Nod32 سرعت مک شما را کاهش نمی‌دهد. اسکن کامل دیسک به راحتی در پس‌زمینه اجرا می‌شود و بروزرسانی‌های امنیتی خودکار هستند. همچنین می‌توانید بدون کاهش سرعت، در مقابل پاپ‌آپ‌های آزاردهنده در هنگام کار، بازی و جستجو در اینترنت بیمه شوید.

نصب و فعال‌سازی لایسنس nod32 آسان است. این آنتی ویروس دارای نمایشگرهای داشبورد بصری است و دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه رسیدگی به تهدیدات امنیتی ارائه می‌دهد. با ادغام یکپارچه با Mac ، Nod32 در پس‌زمینه با مصرف حداقلی حافظه و بدون هشدار کار می‌کند.

ویژگی‌های کلیدی Time Machine

با خرید لایسنس نود 32 به تاریخ امروز اسکن‌های مورد نیاز و برنامه‌ریزی شده برای دستگاه‌های ذخیره‌سازی مختلف شما، از جمله بایگانی‌های فایل‌ها و پوشه‌ها انجام خواهد شد.

شرکت ESET Cybersecurity برای Mac نرم افزار پیشرفته امنیت اینترنت و همچنین فایل‌های آموزشی رایگان را ارائه می‌دهد. این آموزشهای رایگان موضوعات مختلفی دارند که عبارتند از:

  • استفاده از فایروال
  • بهترین شیوه‌های امنیت فیزیکی
  • اهمیت به روز رسانی نرم افزار
  • نکات امنیتی ایمیل
  • بهترین شیوه‌های استفاده از اینترنت
  • نکات رمز عبور قوی
  • ایمن ماندن در شبکه‌های اجتماعی
  • حفاظت از هویت
  • ESET در مقابل رقابت

پشتیبانی فنی رایگان

پشتیبانی فنی رایگان ESET Cybersecurity برای Mac کاربر پسند است و نصب آن آسان است. اگر سوال یا مشکلی داشتید، پاسخ آن را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

نحوه نصب و فعال‌سازی

به این نکته دقت کنید که نحوه نصب و فعال‌سازی Nod32 و ESET Endpoint Security نسخه مک تفاوتی ندارد. در ادامه به صورت تصویری آموزش نصب و فعال‌سازی را خواهیم داشت.

پس از دانلود فایل نصب کننده ESET Endpoint Security یا ESET Endpoint Antivirus، بسته نصب در پوشه دانلودها یا پوشه پیش فرض تنظیم شده توسط مرورگر شما ظاهر می شود. روی فایل نصب کننده دوبار کلیک کنید تا باز شود.

روی Install ESET Endpoint Security دوبار کلیک کنید. هنگامی که از شما خواسته شد، روی ادامه (Continue) کلیک کنید تا نصب برنامه شروع شود.

آموزش فعال‌سازی لایسنس nod32

هنگامی که از شما خواسته شد، روی اجازه دادن (Allow) کلیک کنید تا به نصب کننده اجازه داده شود تا مشخص کند آیا نرم افزار قابل نصب است یا خیر و برای اجازه دسترسی به پوشه Desktop خود، روی OK کلیک کنید.

فعال‌سازی لایسنس نود 32 روی مک

برنامه‌های امنیتی موجود مانند آنتی ویروس، ضد جاسوس افزار یا فایروال را از رایانه خود حذف کنید. اگر هیچ برنامه امنیتی دیگری نصب نشده است، روی Continue کلیک کنید.

نحوه نصب فعال‌سازی لایسنس نود 32

در ابتدا سیستم مورد نیاز را بررسی کنید و روی Continue کلیک کنید.

توافقنامه مجوز نرم افزار ESET را بخوانید و در صورت موافقت روی موافقم (Agree) و سپس Continue کلیک کنید.

چطور نود 32 را روی مک نصب کنیم؟

حالت نصب معمولی را انتخاب کنید (اگر می خواهید تنظیمات را تغییر دهید، سفارشی را انتخاب کنید) و روی Continue کلیک کنید.

چطور نود 32 را روی مک فعال کنیم؟

در پنجره ESET LiveGrid، گزینه دلخواه خود را انتخاب کرده و روی Continue کلیک کنید. اگر بعداً تصمیم گرفتید که می‌خواهید این تنظیم را تغییر دهید، می‌توانید با استفاده از تنظیمات LiveGrid این کار را انجام دهید.

آموزش اکتیو کردن نود 32 روی مک

در پنجره برنامه‌های ناخواسته، گزینه مورد نظر خود را انتخاب و روی ادامه کلیک کنید. اگر بعداً تصمیم گرفتید که می‌خواهید این تنظیم را تغییر دهید، می‌توانید با استفاده از تنظیمات پیشرفته این کار را انجام دهید.

نحوه اکتیو کردن nod32 روی مکینتاش

روی نصب (Install) کلیک کنید. اگر از شما خواسته شد رمز عبور macOS خود را تایپ کنید، آن را تایپ کرده و روی نصب نر‌م‌افزاز (Install Software) کلیک کنید.

چطور نود 32 را روی مکینتاش فعال کنیم؟

به برنامه های افزودنی سیستم اجازه دهید و تنظیمات پروکسی را اضافه کنید.

پس از کلیک نصب، اعلان Extension Blocked را دریافت خواهید کرد. در این مرحله، می‌بایست به برنامه‌های افزودنی سیستم اجازه نصب محصول ESET را بدهید. پس از مجاز شدن برنامه‌های افزودنی سیستم از طرف شما، باید به آنتی ویروس اجازه دهید تا تنظیمات پروکسی را برای محافظت از دسترسی به وب اضافه کند. روی Allow کلیک کنید. این گزینه توسط اپل برای افزایش حفاظت شما در نظر گرفته شده است.

آموزش فعال سازی Nod32 روی مکینتاش

پس از نصب نیاز به فعال‌سازی لایسنس است. برای فعال کردن محصول ESET، کلید مجوز ESET خود را وارد کرده و روی Activate کلیک کنید یا گزینه فعال‌سازی دیگری را انتخاب کنید.توجه نمایید برای داشتن کلید فعال سازی ابتدا باید اقدام به خرید لایسنس nod32 از فروشگاه های معتبر مانند نیک نود نمایید.

آموزش نصب و فعال سازی نود 32 روی مک

برای پایان فعال‌سازی و نصب روی Close کلیک کنید.

چطور نود 32 را روی مک نصب کنیم؟

با خرید لایسنس ESET از طریق سایت معتبر نیک نود می‌توانید از کامپیوتر، لپ‌تاپ و گوشی هوشمند خود محافظت کنید. در حال حاضر نود 32 (nod32) ، اینترنت سکیوریتی (Internet Security) و اسمارت سکیوریتی (smart security) برای رایانه و موبایل سکیوریتی (Mobile Security) برای تلفن همراه از محبوبترین ‌محصولات ESET هستند.

جهت آموزش نحوه فعال سازی لایسنس نود 32 روی لینوکس ، این مقاله را مطالعه نمایید.