خطای سکیوریتی آلرت ” رنگ سبز ، زرد و قرمز “

۶ دی ۱۴۰۱
خطای Security Alert در nod32

خطای Security Alert در نود 32 و راه ­حل­های آن

با خوشحالی خرید لایسنس nod32 را انجام داده­اید، آنهم از جایی که در برابر پرسش صادقانه «فروش لایسنس نود 32 چیه»؟ شما با صداقت یک nod32 لایسنس قانونی نشان داده و گفته یعنی این! یعد از آپدیت و راه­اندازی در کمال شگفتی با زنجیره­ ای از پیام­های عجیب و غریب بمباران شده ­اید. اما این پیام­ها چه می­خواهند؟ چیز زیادی نمی­خواهند نگران نباشید! به این نوع خطا، Security Alert می­گویند و راه­ حل­های شناخته­ شده و تعریف شده­ ای دارد.

پس نگران خرید لایسنس نود 32 ورژن 15 یا هر ورژن دیگری نباشید! و با خیال راحت به آگهی­ های فروش لایسنس نود 32 همیشگی یا فروش لایسنس نود 32 لایسنس رایگان خیره شوید! البته اینجا کلاس درسی درباره آموزش خرید لایسنس نود 32 نیست! هدف ما آموزش خطاها و معنای آنها است!

برای برطرف کردن خطای Security Alert در آنتی ویروس نود 32 باید پیشاپیش بدانیم که شرکت ESET سه رنگ استاندارد را برای اعلام سطح هشدار به کار می­برد. هر کدام از این سه رنگ یک معنای مشخص دارد. این سه رنگ عبارتند از سبز، زرد و قرمز. رنگ سبز در فرآورده­های شرکت ESET به این معنا است که شما در چتر حفاظتی آنتی ویروس هستید! آسوده بخوابید! رنگ زرد نشانگر نیاز به توجه است. به این معنا که هنوز می­توانید آسوده بخوابید ولی یک چشمتان را نیمه باز نگه دراید، بد نیست! اما داستان رنگ قرمز فرق دارد. این رنگ یک هشدار حقیقی است. ناچارید هر دو چشمتان را باز نگه دارید!

خطای Security Alert در نود 32

رنگ سبز : آسوده بخواب!

این رنگ در نرم افزار نود 32 وقتی با یک تیک سفید هم همراه شود، دیگر نور علی نور است. به این معنا که همه جا امن و امان است و شما می­توانید آسوده بخوابید!

مراقب باشید! رنگ زرد از آنچه می­بینید به شما نزدیک­تر است!

رنگ زرد در آنتی ویروس نود 32 چند معنی می­دهد :

1 – دسترسی های امن شما به اینترنت به وب غیرفعال شده است.

2 – محافظت از سرویس ایمیل از فعالیت افتاده است یا موقتا و تا اطلاع ثانوی غیرفعال شده است.

3 – به روز رسانی برنامه با اختلال و مشکلی روبرو شده است.

4 – لایسنس آنتی ویروس­تان به پایان عمر خود رسیده است و باید به فکر جستجوی عبارت­هایی مانند : فروش لایسنس نود 32 قانونی یا فروش لایسنس نود 32 فعال و در نهایت، خرید لایسنس اورجینال نود 32 باشید.

قرمز : شما به منطقه خطر پا گذاشته اید!

فرض کنیم شما خرید لایسنس نود 32 با تخفیف اصلی خود را انجام داده­ اید و با رضایت به صفحه کامپیوترتان خیره شده­ اید که ناگهان با وضعیت قرمز روبرو می­شوید! از خودتان می­پرسید که این وضعیت قرمز دیگر چیست؟ باید خدمت شما عرض کنیم که وضعیت قرمز یک بحران حقیقی به اضافه کمی اعتراف است! آنتی ویروس شما (البته بسته به نوع و توانایی آن هم دارد)، اعتراف دارد که از بابت حداکثر حفاظت موجود به یک اطمینان کامل نرسیده است!

این خطای Security Alert به شما هشدار می­دهد که رایانه شما در برابر تهدیدات آسیب­ پذیر است. همراه با این زنگ هشدار، دلایل خود را برای این هشدار به شما نشان می­دهد. در این پیام روشن می­شود که چرا بیشترین نگهداری و حفاظت ممکن دیگر تضمین­ پذیر نیست و برای برون­ رفت از این وضعیت چه راهکارهایی سودمندند. این هشدار با یک علامت تعجب قرمز رنگ به شما نشان داده می­شود.

تا این جا با مفهوم رنگ­ها در آنتی ویروس نود 32 (گر چه لابه­ لای این توضیحات افتخار آشنایی با عباراتی همچون خرید لایسنس نود 32 را نیز پیدا کردیم!!) آشنا شدیم. حالا سوال این است که خطای Security Alert چگونه از میان می­رود؟ تمرکز این مقاله بر رنگ قرمز است. رنگ زرد را با توضیح­های خود نرم­ افزار می­توانید شخصا و با عمل به راهکارهای خود آنتی ویروس به یک وضعیت عادی بازگردانید. این توضیحات در بخش Home آنتی ویروس نشان داده می­شوند. ما را همراهی کنید تا با هم به شکل­های گوناگونی که این خطا به خود می­گیرد، بپردازیم.

مشاهده خطای Security Alert در ند 32 و دلیل آن

Your device will lose protection

این خطا یعنی خطای Your device will lose protection چه زمانی نمایش داده می­شود؟ زمانی که ویندوز شما (به ویژه ویندوز 7)، آپدیت نشده باشد. پس همانطور که از این توضیح برمی­ آید، بهترین راه و در واقع تنها راه برطرف­ سازی این خطا، همان آپدیت سازی ویندوز است و لا غیر!

خطاهای anti-phishing protection is non-functional وweb and email protocol filtering is non-functional

دو نمونه دیگر از خطای Security Alert : ما در اینجا با دو خطا روبرو هستیم و یک جورایی یک گنگ دو نفره خطاکار به نظر می­رسند. با خود می­گوییم که عمدا به سراغ خرید لایسنس نود 32 معتبر رفته­ ایم که این برادران خطاکار را نبینیم! اما چه می­شود کرد! کاری است که شده و فعلا باید معنای این خطاها را بدانیم! پس برای مقابله با این گنگ خطاکار مراحل زیر را با آرامش و متانت طی کنید :

1 – از صفحه اصلی آنتی ویروس به Setup پا بگذارید و بعد از فعال شدن صفحه مربوط به آن، بر گزینه Internet protection کلیک کنید.

نحوه رفع هشدار امنیتی در نود 32

پس از آن وارد صفحه­ ای می­شوید که گزینه­ هایی مانند Email client protection وAnti-Phishing protection دارد. ببینید که آیا این دو گزینه فعالند یا خیر؟ اگر فعال نیستند، آنها را فعال کنید. با فعال سازی این دو گزینه، رنگ آنتی ویروس به سبز گرایش می­یابد.

علت خطای امنیتی یا خطای Security Alert در nod32

خطای Modules update failed

خوب این خطای Modules update failed چه می­گوید؟

چطور رنگ نود 32 را در ویندوز سبز کنیم؟

این خطا به آپدیت خود نرم ­افزار مربوط می­شود. اگر از مدت زمان آپدیت سه روز گذشته باشد، این خطا به نمایش درمی­ آید. پس به محض دیدن این خطا بخش­های مربوط به اینترنت و روند آپدیت را چک کنید و از بابت آپدیت شدن نرم افزار نود 32 مطمئن شوید.

خطای product not activated

خطای product not activated خبر از به پایان رسیدن لایسنس می­دهد. به این معنا که اعتبار لایسنس شما به پایان رسیده است.این خطای Security Alert یا هشدار امنیتی البته می­تواند یک معنای دیگر داشته باشد. ممکن است لایسنس وارد شده، لایسنس معتبری نباشد.در نتیجه برای پرهیز از چنین خطایی بهترین کار مثلا خرید لایسنس nod32 500 key از یک فروشنده­ای معتبر که در کار فروش لایسنس نود 32 جدیدترین است، باشد.

خطاهای متفرقه!!

خوب حالا آمدیم و پس از مثلا خرید لایسنس نود 32 64 بیتی و اعتماد به آگهی­ های فروش لایسنس اورجینال نود 32 با خطایی مواجه شدید که هیچکدام از خطاهای ذکر شده نبود. در این صورت چه باید کرد؟

اگر با یک خطای ناشناخته­ ای (البته از دید خواننده این مقاله) از مجموعه خطاهای Secuirty Alert مواجه شدیم، بهترین راهکار برون­رفت از چنین مخمصه ­ای چیست؟ ساده­ ترین راهکار پس از مواجهه با یک خطای تازه رفتن به بخش Setup است. پس از رفتن به تنظیمات باید چک کنید که آیا گزینه ­ای به حالت غیرفعال درآمده است یا خیر؟ اگر دید که یکی از گزینه­ ها غیرفعال شده است، فورا آن را فعال یعنی سبز کنید.

البته گزینه­ هایی که خاکستری شده باشند، نیازی به اینکار ندارند. سپس ویندوز را ریستارت کنید و دوباره چک کنید. اگر هشدار قرمز رنگ همچنان نمایش داده شود تنها یک راه پیش روی شما است. آنتی ویروس را پاک کنید و آخرین نسخه عرضه شده ESET Internet Security را دانلود کنید. به احتمال خیلی زیاد با نصب این نسخه دیگر چشمتان به جمال این گونه خطاها روشن نخواهد شد. با این حال اگر خطا همچنان بود با بخش پشتیبانی شرکت یا نمایندگی فروش لایسنس نود 32 تماس بگیرید.در این مقاله از نیک نود به بررسی خطای Security Alert پرداختیم . امیدواریم که این نوشته برای شما مفید واقع شده باشد.

همچنین میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره پیغام های نود 32 این مقاله را مطالعه فرمایید.