پیام های هشدار در نرم افزار نود 32 و معنای آنها

۱۲ آذر ۱۴۰۱
معنای هشدارهای نود 32

هشدارهای نود 32 ، پیام های امنیتی در آنتی ویروس nod32

دسته ­ای از هشدارهای نود 32 که به شکل پیام گاه و بیگاه در صفحه آنتی ویروس نود 32 ظاهر می­شوند، خاص هستند! حالا چرا به این دسته از خطاها هشدارها خاص می­گویند، خود داستانی است. به هر حال برای اینکه خرید لایسنس نود 32 ما با موفقیت همراه شود، شنیدن هر داستانی خالی از لطف نیست.

به احتمال زیاد به این خاطر شایسته این نامگذاری شده­ اند که سر و کله ­شان کمتر از خطاهای مقاله پیشین­مان، پیدا می­شود! یعنی از یک طرف چون کمتر سبز می­شوند (البته درست ­تر است که بگوییم کمتر قرمز می­شوند! چون همه­ شان با رنگ قرمز نشان داده می­شوند! اما چه می­توان کرد؟! زبان است دیگر!)، کمتر نگران­ کننده­ اند و از طرف دیگر دقیقا به این خاطر که کمتر سبز (بخوانید قرمز) می­شوند، بیشتر نگران کننده­ اند! (به این دلیل که با دیدن­شان حتما فکر خواهیم کرد که مشکل جدی است!).

خوب! احتمالا به دلیل همین تناقض­ها است که خاص نامیده می­شوند! مگر نام دیگری هم می­توان به این دسته از رفتارها داد؟ یکی از ویژگی­های این دسته از هشدارها که آنها را بیش از پیش خاص کرده است، اسم­های طولانی آنها است. با ما بمانید تا با هم چند تا از این اسم­های دراز را مرور کنیم.

هشدارهای نود 32 و نحوه رفع آنها

Infected file is in use by another program or locked in memory

خدا به خرید لایسنس نود 32 شما برکت بده! دستکم باعث شد که مثل من با این نام­های دور و دراز آشنا شوید! این هم از اولین اسم ما! معنی آن در فارسی چیزی در این حدود است که آنتی ویروس همیشه بیدارتان یک فایل آلوده پیدا کرده که برنامه دیگری از آن استفاده می­کند یا اینکه در حافظه در وضعیت قفل شده­ای به سر می­برد! چیزی در این مایه­ ها! از آنجا که این اسم­های دراز همه خاص­ اند و خاص­ها نگران کننده­ اند باید سریعا دست به کار شوید!

این چند کاری را که در پایین ردیف کرده­ام را دنبال کنید تا وضعیت پیش آمده در زمان نمایش هشدارهای نود 32 به خیر و خوشی تمام شود. در ضمن حالا که بابت خرید لایسنس نود 32 پول داده­ اید باید هر گام را به دقت بردارید. البته این دقت فقط به اینجا محدود نمی­شود. کلا همه جا دقت کنید. به خصوص دقت در نحوه خرید لایسنس نود 32! این کار ضروری است. خرید اینترنتی لایسنس نود 32 یک کار دقیق است و باید به همه جوانب آن دقت کنید. اما مراحل :

1 – اول از همه بگذارید آنتی ویروس کارش را به آخر برساند. یعنی اینکه اجازه دهید اسکن تمام شود. منظور از سریعا این بود که بعد از پایان اسکن، سریع باشید!

2 – با پایان یافتن اسکن سریعا رایانه خود را به حالت safe mode درآورید. رایانه را در حالت سیف مود اجرا کنید.

3 – پس از اینکار یک اسکن دیگر راه­ اندازی کنید و تا مرحله چهارم از سریع بودن دست بکشید!

4 – در اینجا می­توانید دوباره سرعت بگیرید و رایانه را در حالت عادی ریستارت نمایید! البته ممکن است رایانه عجله­ ای به خرج ندهد که طبیعی است! بد به دلتان راه ندهید!

معنای پیام های نود 32

پیام The threat was detected inside a damaged or password-protected archive file

این پیام دور و دراز دقیقا پس از خرید لایسنس eset ارزان شما را از یک خطر آنهم در دو وضعیت مطلع می­کند. این پیام می­گوید که فایل آرشیوی که یافته یا آسیب دیده است یا با یک پسورد محافظت شده است. فرقی نمی­کند، هر کدام که باشد در آن تهدیدی پنهان شده است. کلا محصولات شرکت ایست با فایل­های فشرده یا همان آرشیوها (zip یا rar مشهور و امثال آنها)، رفتاری محترمانه دارند.

یعنی در همان نگاه اول سر به نیست­شان نمی­کنند؛ بلکه برنامه­ نویس آنها را حسابی توجیه کرده است که یک فایل فشرده هم فایل­های آلوده دارد و هم غیرآلوده یا به اصطلاح تمیز. در نتیجه بهترین راه استعلام یا پرسش از شما است تا چه فرمایید. شما کلا در مواجهه با این هشدارهای نود 32 ، می­توانید دو فرموده داشته باشید :

1 – با کمک یکی از برنامه­ های آرشیو فایل مانند WinZip، 7zip یا WinRar، فایل­ها را به جایی بیرون از بایگانی هدایت کنید. یادتان باشد که پس از تغییر وضعیت ارشیو به وضعیت عادی، همه فایل­ها را اسکن کنید.

2 – شکی نیست که شما با یک آلودگی مواجه هستید و ممکن است که تلاش برای جداسازی آلوده ­ها از غیر آلوده ­ها به گسترش آلودگی به همه دستگاه منجر شود. برای پرهیز از چنین نتیجه بدی، باید خود را متقاعد کنید که چشم­ پوشی از فایل­های سالم، هزینه­ ای است که باید برای سالم ماندن رایانه ­تان پرداخت کنید. شما در کنار تصمیم برای این پاکسازی­ها باید درباره خرید لایسنس نود 32 برای کامپیوتر یا اندروید نیز تصمیم بگیرید. خرید لایسنس نود 32 اورجینال یک دیواره آتشین پیرامون رایانه یا شبکه­ تان می­ آفریند. این کار تنها با خرید از یک سایت معتبر فروش لایسنس نود 32 ممکن است.

معنی پیام های امنیتی نود 32

پیام ویروس در داخل یک فایل Microsoft Outlook Express .dbx شناسایی شد!

یکی دیگر از هشدارهای نود 32 ، این پیام به شکل The virus was detected inside a Microsoft Outlook Express .dbx file نمایان می­شود. در اینجا به محض دیدن این پیام دیگر جدی جدی سریع باشید و چند کار زیر را انجام دهید :

1 – اول از همه اینکه باید در به در به دنبال فایل dbx. بگردید و آن را شناسایی کنید. البته اول اول از همه بهتر است که از بابت خرید لایسنس nod32 خود از یک سایت معتبر مطمئن شوید. چون آپدیت مطمئن به معنی یک اسکن مطمئن هم هست. حالا چه خرید لایسنس نود 32 برای اندروید باشد یا کامپیوتر.

2 – فایل dbx. شناسایی شده را به Outlook Express برده و آن را باز کنید.

3 – با دقت هشدارهای نود 32 را چک کنید و پیام آلوده (حامل ویروس) را با توجه به چند عامل فرستنده، تاریخی که ارسال شده، موضوع پیام و جزئیات دیگر ردیابی کنید.

4 – در مرحله آخر هم آن را با لذتی بیرحمانه سر به نیست کنید!

پیام Your computer was infected prior to installing an ESET product

در این پیام از مجموعه هشدارهای نود 32 به شما گفته می­شود که رایانه شما پیش از نصب آنتی ویروس نود آلوده شده است و کاری از دست ما ساخته نیست. می­خواستی زودتر به فکر نصب آنتی ویروس فخیم ما و خرید لایسنس نود 32 می­ افتادی. با این حال چون بچه خوبی هستی یک راه حل پیش پایت می­گذاریم. اگر فکر می­کنی که مضمون این پیام یعنی « رایانه شما پیش از نصب محصول ESET آلوده شده است»، وقت را از دست نده و با پشتیبانی فنی شرکت تماس بگیر.

پیام های هشدار در nod32

پیام Scan is configured to ‘no cleaning چه می­گوید؟

یکی دیگر از هشدارهای نود 32 در صورتی آشکار می­شود که در هنگام پیکره ­بندی آنتی ویروس، آن را بر روی گزینه «بدون تمیز کردن» تنظیم کرده باشید. پیکره ­بندی بخش مهمی از روند راه ­اندازی آنتی ویروس پس از خرید لایسنس nod32 زبان اصلی است. البته همه لایسنس­ها زبان اصلی نیستند. برخی زیرنویس فارسی هم دارند مانند : خرید لایسنس nod32 زبان فارسی!

به هر حال در این شیوه از پیکره ­بندی آنتی ویروس تهدیدها را شناسایی می­کند اما دست به هیچ کاری نمی­زند. برای حذف کردن تهدیدها و فایل­های آلوده به دستور صریح شما نیاز دارد. اگر می­خواهید که خود نرم افزار بدون دخالت شما یعنی عامل انسانی به پاکسازی­های گسترده دست بزند که باید آن را برای اسکن پیشرفته از نو پیکره­بندی کنید. در پیکربندی نوین باید گزینه اسکن به همراه تمیز کردن را فعال کنید. با این کار دیگر نود مزاحم شما نمی­شود و خودش کار را یکسره می­کند.

ضمنا پیشنهاد میشود جهت آشنایی بیشتر با معنی پیام نود 32 بخش دوم این مقاله را نیز مطالعه فرمایید.