گواهینامه های امنیتی نود 32 را بیشتر بشناسید

۳۰ آبان ۱۴۰۱
گواهینامه های دریافتی آنتی ویروس nod32

آنتی ویروس nod32 و گواهینامه های معتبر امنیتی آن !

حتما با خودتان می­گویید باز این آقای خرید لایسنس nod32 پیدایش شد و می­خواهد با پرحرفی یک مقاله دیگر تو پاچه ­مان کند! این آخری را خوب آمدید! چون پای یک مقاله دیگر در میان است. اما تفاوت در این است که من یعنی آقایِ خرید لایسنس nod32 قرار نیست چیزی در پاچه­تان کنم؛ بلکه بحث امنیت سایبری چنان مهم است که باید مرتبا تکرار کرد تا همه به ضرورت آن پی ببرند!

اما نه از راه پرحرفی بلکه از راه دیگری که به آن به اشتراک گذاشتن تجربه­ های تایید شده می­گویند. ما اینجا نه برای خرید لایسنس nod32 یا فروش لایسنس نود 32 2022 یا فروش لایسنس نود 32 2023 گردهم آمده ­ایم؛ بلکه هدف ما گفتگو است! هنر گفتگو بزرگ­ترین دستاورد تمدن انسانی است. اما مسلما به درد آنتی ویروس­ها نمی­خورد!

قابلیت های آنتی ویروس nod32

آنتی ویروس­ nod32 و هنر گفتگو!

حالا که با من یعنی آقایِ خرید لایسنس nod32 تا اینجا آمده ­اید، برای یک لحظه یک آنتی ویروس اهل گفتگو را مجسم کنید! این آنتی ویروس به جای مقابله با ویروس­ها با آنها گفتگو می­کند! هکرها و تبهکاران سایبری و صد البته خود ویروس­ها عاشق چنین آنتی ویروسی هستند! اما نه عاشق چشم و ابروی آنتی ویروس بلکه عاشق از کار انداختن آن و رخنه به دستگاه یا شبکه شما هستند! به همین دلیل هم آزمایشگاه های معتبر به دنبال آنتی ویروس­های درنده می­گردند.

هر چه درنده ­تر بهتر! برای همین است که باید مراقب آگهی­ هایی فروش لایسنس نود 32 غیر اصل باشید! چون ممکن است در پشت آنها یکی از آن عشاق پنهان شده باشد! البته این گروه از عشاق می­توانند پشت هر گونه آگهی من جمله فروش لایسنس نود 32 طولانی مدت نیز پنهان شوند. به همین دلیل هم یکی از بهترین راه­های مقابله با این خطر، خرید لایسنس آنتی ویروس nod32 از فروشگاه­ ها و نمایندگی­های معتبر است.

آزمایشگاه­های معتبر و آنتی ویروس­های درنده!

دانش معتبر در لحظه خرید لایسنس نود 32 به داد شما می­رسد. چرا که با چشم و گوش باز خرید خواهید کرد. اصولا در جهان، چند آزمایشگاه معتبر برای سنجش قدرت پردازش و نابودگری یا همان درندگی آنتی ویروس­ها راه­ اندازی شده است. از این میان می­توان به موسساتی همچون MRG-Effitas، آزمایشگاه­های SE، موسسه AV-Test و AV-Comparatives اشاره نمود. این نهادهای ذی صلاح چهارگانه به صورتی مستقل به بررسی نود 32 پرداخته ­اند. برای بررسی هم نسخه پایه و ابتدایی سرویس­های امنیتی ایست یعنی آنتی ویروس ESET NOD32 Antivirus انتخاب شده است. این نسخه برای مصارف خانگی کاربرد دارد. با هم مروری داشته باشیم بر آزمایش­های انجام شده.

خرید آنتی ویروس nod32

موسسه MRG-Effitas و گواهینامه­ هایش!

موسسه MRG-Effitas برای آزمایش قدرت یک آنتی ویروس آزمایش­های متعددی طراحی کرده است. به هر آنتی ویروسی که از همه این آزمایش­ها سربلند بیرون بیاید، یک گواهی سطح اختصاص می­دهد. بالاترین سطح نیز سطح یک تعریف شده است. یکی از آزمایش­های آن، آزمایش حفاظت گسترده در برابر رخنه بدافزارها است. آزمون­های دیگری نیز برای سنجش قدرت نرم افزارهای امنیتی طراحی شده است. از این میان می­توانیم به آزمون تروجان­های بانکی اشاره کنیم. آنتی ویروس nod32 از همه این آزمون­ها با دریافت گواهی سطح یک، سربلند بیرون آمد.

موسسه SE و سطح­ های پنجگانه­ اش

در آزمایشگاه های موسسه SE آزمون­های دیگری طراحی شده و نظام امتیازدهی متفاوتی آفریده شده است. پژوهشگران این موسسه که در لندن واقع شده، به بررسی وب سایت­های ویرانگر جهان واقعی نت پرداخته­ اند و بر این پایه، نظامی را طراحی کرده­ اند که همه تبهکاری­های سایبری در آن شبیه­ سازی شده است. در واقع محصول آزمایش شده ­ای چون ESET NOD32 Antivirus باید تجربه یورش پی در پی و گسترده بدافزارها را عینا و همچون جهان واقعی تجربه کند.

رفتار آنتی ویروس در تقابل با یورش بدافزارها تعیین خواهد کرد که در نهایت کدامیک از سطوح پنجگانه گواهینامه را دریافت می­کند. این سطح ­های پنجگانه عبارتند از : B, A, AA, AAA, C. نرم افزار امنیتی آنتی ویروس nod32 در پایان آزمایش به گواهینامه AAA دست یافت. نتیجه­ ای شایسته!

آزمایش­های موسسه AV-Test

موسسه AV-Test محصول را از سه نظر بررسی می­کنند. یک) از نظر حفاظت دو) از نظر عملکرد و سه) از نظر قابلیت بهره ­وری و استفاده. در این آزمون محصولی که به امتیاز 17.5 دست پیدا کند از طرف موسسه، محصول برتر نامیده می­شود. نمره نود 32 در اینجا دقیقا 17.5 بود.

گواهینامه های امنیتی آنتی ویروس nod32

چهار آزمایش موسسه AV-Comparatives

موسسه AV-Comparatives چهار آزمایش مستقل طراحی کرده است و به هر محصولی که هر چهار آزمایش را با سربلندی پشت سر بگذارد گواهینامه Advanced+ می­دهد. نود 32 از هر چهار آزمایش گواهینامه Advanced+ را دریافت کرده است. این هم دلیل دیگری که نشان می­دهد خرید لایسنس nod32 1401 یا خرید لایسنس nod32 1402 یا حتی خرید لایسنس nod32 1403 می­تواند یک کار هوشمندانه و پیشگیرانه تلقی شود. خرید کد لایسنس nod32 را دستکم نگیرید!

آزمونی برای سرعت!

این آزمایشگاه­ ها سرعت اسکن آنتی ویروس­ها را بررسی می­کنند. نود 32 از سرعت قابل قبولی برخوردار است و همانطور که آزمایش­های پیشین نشان دادند با حفاظت کامل از سیستم بر سرعت آن تاثیر بازدارنده ­ای نمی­گذارد. پس این افسانه ­ها که با نصب آنتی ویروس nod32 یا خرید لایسنس جدید نود 32، سرعت سیستم­تان پایین می ­آید را باور نکنید. نود 32 قابلیت اسکن سفارشی را هم دارد که از مزایای آن به شمار می­رود و اسکن سریعی را در اختیار شما می­گذارد.

گواهینامه های امنیتی nod32

فیلتر خودکار سایت­های آلوده

یکی دیگر از ویژگی­های تایید شده نود 32 که در آزمایش­ها نیز بررسی شده است، به فیلترسازی خودکار سایت­های مخرب مربوط می­شود. بیشتر آنتی ویروس­ها برای فیلترسازی سایت­ های ویرانگر به افزونه­ ها متکی می­باشند.آنتی ویروس nod32 به این افزونه ­ها نیازی ندارد. شیوه کار آن به شکل زیرسطحی طراحی شده است. به این معنا که زیر سطح مرورگر عمل می­کند. در نتیجه می­تواند شیوه­ های حفاظتی خود را با دگرگونی­های جهان اینترنت هماهنگ نگه دارد و دائما به روز باشد. در یکی از آزمایش­ها معلوم شد که نسخه ابتدایی نود 32 می­تواند تا 80 درصد از سایت­های بدافزار پراکن را ببندد و از رخنه آنها به رایانه شما جلوگیری کند.

درباره آنتی ویروس نود 32 بیشتر بدانیم

مدیریت جامع شبکه و نود 32

نسخه­ های تجاری آنتی ویروس nod32 توانایی مدیریت جامع دستگاه یا شبکه را دارند. با راه ­اندازی این نسخه که در واقع یک بسته امنیتی است، راه رخنه بدافزارها و تبهکاران اینترنتی به شبکه و دستگاه­های شما بسته می­شود. از جمله کارهای غیرمجازی که با راه ­اندازی این بسته غیرفعال می­شوند، نسخه ­برداری غیرمجاز از داده­  های شرکت و کپی در درایوهای خارجی است. جلوگیری از فعال شدن بدافزارهای یو اس بی­ها نیز مزیت دیگری است که با راه ­اندازی این قابلیت، برای شما فعال می­شود. این نسخه­ ها با خرید لایسنس nod32 ثابت، فعال می­شوند.

در پایان باز هشدار آغاز را تکرار می­کنیم که به جایی که از آن خرید می­کنید، دقت کنید. توجه به عباراتی خرید لایسنس نود 32 نت برگ، خرید لایسنس نود 32 سافت گذر، خرید لایسنس نود 32 دیجی کالا، خرید لایسنس نود 32 تخفیفان، خرید لایسنس نود 32 ایران ستاپ، خرید لایسنس نود 32 گردو و خرید لایسنس نود 32 نیکمهر می­تواند خریدی مطمئن را برای شما به ارمغان آورد.

همچنین پیشنهاد مشود جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مزایای آنتی ویروس نود 32 این مقاله را نیز مطالعه نمایید.